Россию   english
מחלבת תנובה אלון תבור
מחלבת תנובה אלון תבור

 

ראשיתה של תנובה בשנת 1926, עת החליטו המשקים החקלאיים העבריים בארץ ישראל - המושבים והקיבוצים - לרכז ולאגד את הטיפול בכל שלבי העיבוד, הייצור והשיווק של תוצרת חקלאית טריה. בתחילה שיווקה תנובה חלב טרי לשתייה בלבד ומאוחר יותר גם מוצרי חלב עם התבססותה, בראשית שנות השלושים, החלה תנובה לשווק גם תוצרת טריה נוספת של המשק החקלאי: ביצים, עופות, ירקות ופירות.

תנובה התפתחה וגדלה במקביל להתפתחות היישוב היהודי בארץ ישראל, ולאחר קום המדינה היה לה חלק חשוב בהתפתחות כלכלת ישראל. תנובה ליוותה מקרוב את כל ציוני הדרך ההיסטוריים בתולדות היישוב והמדינה. מאות משאיות הקירור המובילות תוצרת טריה, הנושאות עליהן את סמל תנובה, הקפידו להגיע יום-יום, לאורך כל השנה, לכל יישוב ולכל מאחז ברחבי הארץ.  תנובה הפכה לאורך השנים לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום של כל ילד, כל משפחה וכל בית בישראל. בשנות ה-50 וה-60 אף קנה לו מקום המושג "ילדי תנובה", כביטוי המסמל ילדים בריאים הנהנים מתזונה טובה, טבעית וטעימה.

בשנת 1996 מונתה הנהלה חדשה לחברה, ששמה לה למטרה לרענן את פניה של תנובה ולהפוך אותה לחברה עם הפנים לצרכן, חברה בעלת כושר תחרות המותאם לתנאי השוק המודרני. ההנהלה החדשה חוללה שורה של מהפיכות שראשיתם בצמצום המטה המרכזי, תוך ביזור הסמכויות לחטיבות השונות והפיכתן לאוטונומיה כלכלית. כך גברה יעילותן העסקית של החטיבות, כושרן התחרותי התחזק ותנובה החלה בזינוק הגדול לעבר שנות ה-2000.

בבסיסה של ההיערכות מחדש של תנובה עמדה "מהפכת השיווק והמיתוג". מערך השיווק, כגוף האמון על טובת הצרכן, הוצב כחוד החנית של פעילותה העסקית של תנובה, תוך שהוא מאתר, מזהה ומפתח צרכים צרכניים ומפעיל את זרועות תנובה השונות על מנת לתת להם את המענה. בחזית העשיה השיווקית הועמד המותג. מותג עם ערכים ברורים ומבודלים ועם הבטחה צרכנית גדולה וברת מימוש. תנובה, על כלל חטיבותיה ובראשן תשלובת החלב.

 

חברתנו קור עז בע"מ תכננה את כל מערך הקירור, אגירת האנרגיה, מיזוג האוויר, הקירור והאוורור.

המערכות הינן מערכות מתועשות בעלות רמת אמינות גבוהה וזה מספר שנים שבהן המחלבה פועלת ללא הפסקה ו/או השבתה אשר נבעה מתקלה של מערכות הקירור.

במחלבה מיושמת אחת ממערכות אגירת האנרגיה מהגדולות בעולם 3,000 טון של קרח שהם 240,000,000 קילו-קלוריות.

שאל אותי
שאל אותנו שאלה
ואנחנו נחזיר לך בהקדם

שם:

טלפון:

שאלתך:

מוטי:

מה תפוקת הקירור הדרושה

לחדר אחסון גלידה במידות

6x8x5H מטר ?

אנו עונים:

5.6 טון קירור

ניווט מהיר:

תכנון מערכות מיזוג אוויר

שירותי תכנון ופיקוח

חיסכון אנרגטי

מערכות קירור

הקפאת ירקות

 

 

התייעלות אנרגטית

שירותי קירור למחלבות

מיזוג אוויר לבתי מלון

מערכות פינוי עשן

קירור משחטות ומפעלי בשר

 

מיזוג וילות יוקרה

מערכות אקלים לחדרים נקיים

בתי קירור

מיזוג ושינוע מתקנים נדיים

התייעלות אנרגטית ברשויות המקומיות

 

 
הפעל נגישות

בניית אתרים